CRM Automator — narzędzie, które pozwala zaplanować sekwencje HubSpot
CRM Automator pomaga przedstawicielom handlowym tworzyć i planować sekwencje HubSpot bez konieczności codziennego siedzenia przed komputerem. CRM Automator nie działa jako samodzielne narzędzie, ale potrzebujesz istniejącego konta HubSpot, aby utworzyć zautomatyzowaną sekwencję.
Każda sekwencja jest oparta na na powtarzające się działanie, które należy zaplanować do wykonania. Jeśli wykonałeś już określone zadanie dla określonego kontaktu i nadszedł czas, aby zaplanować kolejne, po prostu utwórz nowe zadanie.
Możesz zdecydować, kiedy zaplanować działanie, tworząc przepływy pracy na CRM Automator i określ datę i godzinę, w której chcesz to zrobić. Możesz także zdecydować, jak często chcesz zaplanować aktywność, dzięki czemu możesz ustawić ją tak, aby wykonywała się za każdym razem, gdy kontaktujesz się z określonym kontaktem lub codziennie.
Automator CRM jest po prostu narzędzie, które pomaga handlowcom wykonywać właściwe ruchy na swoich kontaktach. Nie jest to narzędzie SDR, takie jak HubSpot. Jest to narzędzie, które pozwala zaplanować sekwencje HubSpot.